Четвер, 21.06.2018
Вітаю Вас, Гість  Вхід
Головна » 2018 » Квітень » 6 » Проблема наступності між дошкільною та початковою ланками освіти
09:58
Проблема наступності між дошкільною та початковою ланками освіти

Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дитини.
Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити сьогодні те,

що робила вчора. Нехай нове з'являється
в її житті поступово і не збентежує лавиною переживань.

В.О. Сухомлинський

 

  • ​​актуальності в даний час набула проблема наступності між ланками освіти, а саме між ЗДО і школою. Наступність між дошкільними і шкільними ланками освіти не повинна розумітися тільки як підготовка дітей до навчання. У дошкільному віці закладаються найважливіші риси майбутньої особистості. Необхідно прагнути до організації єдиного розвиваючого світу – дошкільної та початкової освіти.

Щоб зробити перехід дітей до школи більш м'яким, дати їм можливість швидше адаптуватися до нових умов, вчителі повинні знайомитися з формами, методами роботи в дошкільних установах. А ознайомлення самих дошкільнят зі школою, навчальним та громадським життям школярів дає можливість розвинути у них інтерес до школи, бажання вчитися. Так для вирішення даного питання вже традиційними стали зустрічі батьків майбутніх першокласників ЗДО №7 «Козачок» та адміністрацією НВК №2 – ліцею на чолі з директором Сопільняком Ю.М. та завучем початкової школи Івасенко О.А.

Механізм здійснення наступності, його складові частини функціонують за допомогою певних форм і методів, реалізованих у процесі спеціально організованої діяльності адміністрації, педагогів, вчителів початкових класів щодо створення умов для ефективного і безболісного переходу дітей до початкової школи.

Переглядів: 19 | Додав: dnz_kozachok | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]