Субота, 21.07.2018
Вітаю Вас, Гість  Вхід
Головна » 2017 » Червень » 14 » Звіт завідувача ДНЗ №7 "Козачок" за 2016-2017н.р.
20:18
Звіт завідувача ДНЗ №7 "Козачок" за 2016-2017н.р.

           Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005р. № 178, зміст звіту зроблений на підставі “Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно - технічних навчальних закладів перед колективом та громадськістю"
МЕТА:ПОДАЛЬШЕ УТВЕРДЖЕННЯ ВІДКРИТОЇ І ДЕМОКРАТИЧНОЇ ДЕРЖАВНО-ГРОМАДСЬКОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ, ПОЄДНАННЯ ДЕРЖАВНОГО І ГРОМАДСЬКОГО КОНТРОЛЮ ЗА ПРОЗОРІСТЮ ПРИЙНЯТТЯ Й ВИКОНАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ ЗАПРОВАДЖЕННЯ КОЛЕГІАЛЬНОЇ ЕТИКИ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАВІДУВАЧА

ЗАВДАННЯ ЗВІТУВАННЯ:

1. ЗАБЕЗПЕЧИТИ ПРОЗОРІСТЬ, ВІДКРИТІСТЬ І ДЕМОКРАТИЧНІСТЬ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ.

2. СТИМУЛЮВАТИ ВПЛИВ ГРОМАДСЬКОСТІ НА ПРИЙНЯТТЯ ТА ВИКОНАННЯ КЕРІВНИКОМ ВІДПОВІДНИХ РІШЕНЬ У СФЕРІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ.

Порядок денний:

1. Звіт завідувача.

2. Обговорення звіту (виступи батьків, членів колективу та громадськості).

Загальні відомості про навчальний заклад

ДНЗ№7 «Козачок» побудований та розрахований на перебування 130 дітей ясельного та дошкільного віку за типовим проектом. На даний час функціонує 6 груп: 1 ясельного віку, 5 – дошкільного віку, відвідують його 175 дошкільнят. Режим роботи - п’ятиденний 12 -ти годинний. Заклад працює з 7.00 до 19.00 год., вихідні дні – субота, неділя та святкові.
Дошкільний навчальний заклад №7 у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад України, іншими нормативно-правовими актами, власним Статутом. Педагогічний колектив втілює в життя державну політику в галузі освіти. Управлінська діяльність адміністрації закладу спрямована на забезпечення гарантованого права громадян на отримання дітьми дошкільної освіти. У закладі є необхідні нормативно-законодавчі акти щодо функціонування і розвитку дошкільних навчальних закладів.
Дошкільний навчальний заклад працює:
4 групи - режим роботи 10,5 годин,
2 групи - режим роботи 12 годин.
Порівняно з минулим роком збільшилась кількість дітей в дошкільному закладі, а тим самим збільшився відсоток охоплення дітей п'ятирічного віку дошкільною освітою.
У закладі створена база даних про дітей, які проживають в мікрорайоні ДНЗ, про п’ятирічних дітей, та про форми здобуття ними дошкільної освіти.
Дітей-п’ятирічок, не охоплених дошкільною освітою, в мікрорайоні дошкільного навчального закладу майже немає, тому що педагогічний колектив проводив систематичну роз'яснювальну роботу серед батьків дошкільників.
Навчальний рік у дошкільному закладі починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня до 31 серпня (оздоровчий період) у дошкільному закладі оздоровлення дітей.
Дошкільний заклад здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та період оздоровлення.
План роботи схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується завідувачем і погоджується з управлінням освіти.
Навчально-виховний процес дошкільного закладу спрямований на вирішення головної мети «Виховання здорової, гармонійно розвиненої особистості, підготовка дошкільнят до навчання в школі через програму розвитку дитини дошкільного віку «Дитина» та «Впевнений старт» та головних завдань:
1. Розширити діапазон впровадження інноваційних технологій в практику роботи ДНЗ з трудового виховання.
2. Формування здорового способу життя, бережливого ставлення кожної дитини до власного здоров'я.
3. Формування рис громадянина української держави, патріотизму, моральності, правової та екологічної культури через призму творчості В.О.Сухомлинського
4. Спрямувати зусилля педагогічного колективу на збереження самоцінності дошкільнят, розвиток творчої особистості, , формування образу власного Я, комунікативно-мовленнєвий розвиток

2.Матеріально- технічна база ДНЗ:
У навчальному закладі створені умови для навчання і виховання дітей. Для оптимального рухового режиму є в наявності спортивний та ігрові майданчики, музичний зал, обладнання для загартування.
Групові приміщення забезпечені необхідним обладнанням, іграшками, посібниками, навчально-методичною літературою згідно типового переліку обов’язкового обладнання, навчально-наочних посібників та іграшок. У кімнатах дотримується температурний режим, виконуються правила техніки безпеки.
Територія дошкільного закладу відповідає санітарним нормам, її площа становить 0.7 га. Заклад має огорожу, зеленні насадження, квітники.

Оновлений інтер’єр приміщення, який відповідає санітарно-гігієнічним і художньо-естетичним вимогам. Стіни коридору, приймальні закладу прикрашають вироби, зроблені вихователями, національна символіка, живі квіти та виставки дитячих робіт.

3. Кадрове забезпечення ДНЗ
ДНЗ забезпечений педагогічними кадрами згідно з штатним розписом, праця педагогів упорядкована відповідно до нормативних норм, передбачених колективним договором. Порівняльний аналіз кількісного та якісного складу педагогічних працівників свідчить про стабільність колективу та його творчий потенціал.
Якісний склад педагогічних працівників по ДНЗ№7 “Козачок»
№/ п/п Прізвище, ім’я, по батькові Рік
народження Освіта Категорія Стаж роботи Стаж роботи
в ДНЗ
1. Довгалевська С.А. 1971 вища спеціаліст 27 27
2. Череп О.М. 1963 вища спеціаліст вищої категорії 33 33
3. Дзюбенко Н.М. 1958 середня спеціальна спеціаліст, звання «вихователь-методист» 40 40
4. Жмур О.В. 1969 вища спеціаліст вищої категорії 28 28
5. Аністратенко Н.О. 1981 вища спеціаліст 14 9
6. Варавва О.Ю. 1976 вища спеціаліст І категорії 14р.8м 14р.8м
7. Корж О.В. 1971 вища спеціаліст вищої категорії 27 27
8. Кураєва В.В. 1972 середня спеціальна спеціаліст 18р.6м 18р.4м
9. Охріменко Л.В. 1961 середня спеціальна спеціаліст 31 24
10. Клубченко О.В. 1990 середня спеціальна спеціаліст 6р3м 6р3м
11. Тимошенко С.В. 1972 середня спеціальна спеціаліст 24 17р6м
12. Гуртова Л.Л. 1963 середня спеціальна спеціаліст 25 21р9м
13. Філіпова В.О. 1975 вища спеціаліст ІІ категорії 21р11м 21р11м
14. Родич С.І. 1969 середня спеціальна спеціаліст, звання «вихователь-методист» 29р6м 29р6м
16. Петліца Ю.О. 1994 середня спеціальна спеціаліст 4р6м 4р.6м.

В дошкільному закладі постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх розстановки. В наявності перспективний план проходження курсів підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників на 5 років відповідно до «Типового положення про атестацію».
Протягом поточного року в дошкільному закладі проводились відкриті заходи для педагогів з метою пропаганди та розповсюдження досвіду роботи. Ці заходи отримали схвальну оцінку з боку відділу освіти та колег інших закладів.
З метою підвищення педагогічної майстерності педагогів, спрямовуючи навчально-виховний процес на виконання головних завдань, адміністрацією були сплановані та проведені протягом навчального року такі форми методичної роботи, а саме: засідання педагогічної ради ,семінари-практикуми, колективні перегляди занять та режимних моментів (жовтень-квітень), консультації (щомісяця), та індивідуальні консультації (вересень, грудень, лютий), тематичні тижні: «Безпеки життєдіяльності дітей»(листопад), конкурс на кращу Новорічну ялинку,кращу годівничку для птахів.Проведення цих заходів допомогло колективу на належному рівні вирішити головні завдання річного плану роботи.
Дошкільний навчальний заклад набрав прекрасного вигляду завдяки спільним зусиллям багатьох людей, які дбають про те, щоб наші діти виховувались у затишку і комфорті.

4.Медичне обслуговування дітей в ДНЗ

Безумовно, щаслива дитина – це здорова дитина. Серйозну увагу педагогічний та медичний персонал приділяв питанням охорони та зміцнення здоров’я дітей, їх фізичному розвитку. Результати тестування фізичного розвитку дітей виявив сформованість життєво важливих видів основних рухових дій (ходи, стрибків, метання, лазіння). Постійно велась робота по формуванню правильної постави, профілактики плоскостопості. Використовувалися загартування, як профілактика застудних захворювань. Формувалася у дітей система валеологічних знань про свій організм, про користь занять з фізичної культури, про особисту гігієну та чистоту навколишнього середовища. Залучалися батьки до активної участі в оздоровчий роботі та у формуванні валеологічної компетентності їх дітей.

Колектив створював умови для емоційного благополуччя дитини, будував навчальну діяльність в динамічному режимі, використовуючи різні спеціальні оздоровчі заходи. Вихователі під керівництвом старшої медичної сестри впроваджували методи первинної профілактики застудних захворювань, поглиблювали свої знання з фізичного виховання дітей та організації гігієнічного виховання. Діти пили фіточаї, вживали вітаміни. В усіх групах наявні спортивні куточки, в яких є матеріал для профілактичної роботи та запобіганню захворювань: масажні коврики, рукавички для обтирання, подушечки з трав, тощо.
Медичною сестрою та адміністрацією закладу здійснюється постійний контроль за дотриманням режиму в групах, їх санітарним станом. Щорічно проводиться медичними працівниками рай лікарні обстеження всіх дітей ДНЗ, щоденний огляд працівників харчоблоку на наявність захворювань. Тому вірогідність зараження дитини у садку зведена до мінімуму.
Дошкільний заклад має медичний кабінет, ізолятор для дітей з інфекційними захворюваннями. Їх обладнання в основному відповідає нормативним вимогам. Медичне обслуговування дітей закладу забезпечує медична сестра Клубченко О.В.
Медичне обслуговування дітей здійснює в ДНЗ медичною сестрою. У своїй роботі вона керується наказами, інструкціями державних міських відділів охорони здоров’я, наказами по ДНЗ.
У ДНЗ планомірно проводяться антропометричні вимірювання та оцінювання фізичного розвитку дітей. На кожну дитину групи складається «Листок здоров’я» , який допомагає медичній сестрі і вихователям здійснювати індивідуальний підхід до дітей, що мають відхилення в стані здоров’я.
Згідно з річним планом дощкільного навчального закладу медична сестра проводить серед працівників та батьків санітарно-освітню роботу. Форми й тематика санітарно-освітньої роботи різноманітні. Медична сестра випускає санбюлетні, пам’ятки; проводить бесіди, виступає з доповідями на педрадах, батьківських зборах.
У дошкільному навчальному закладі медичною сестрою систематично ведеться відповідна медична документація:
- Історія розвитку дитини;
- План профілактичних щеплень;
- Лист реєстрації температурного режиму холодильників;
- Примірне двотижневе меню;
- Картотека страв;
- Документи, що засвідчують якість та безпеку продуктів харчування;
- « Журнал бракеражу сирої продукції»;
-« Журнал бракеражу готової продукції»;
-« Журнал здоров'я» працівників харчоблоку;
-« Журнал стану харчоблоку»;
-« Журнал хімічного складу харчових продуктів»;
-« Журнал реєстрації інфекційних захворювань»;
-« Журнал реєстрації термінових (екстерних) повідомлень»;
-« Журнал огляду дітей на педикульоз»;
-« Журнал антропометрії дітей»;
-« Журнал огляду дітей раннього віку»;
- «Журнал виконання норм харчування»;
- « Журнал ізолятора»;
- « Журнал санітарно-освітньої роботи»;
Систематично в типовому порядку та за епідеміологічними показниками санітарний стан дошкільного закладу контролюється СЕС, про що свідчить запис у санітарному журналі дошкільного закладу. Адміністративних і дисциплінарних покарань з боку СЕС за останній рік не було зареєстровано.

5 . Організація харчування

У дошкільному закладі на постійному контролі перебуває питання раціонального харчування. Загальне керівництво організацією харчування здійснюю я. Як керівник контролюю діяльність завгоспа, медичної сестри, кухарів. Робота з організації харчування дітей ДНЗ здійснюється згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004р. №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом МОН України від 17.04.2006р №298/227.
Усі продукти харчування, що надходять до ДНЗ відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються накладними, сертифікатами якості, висновкамисанітарно-епідеміологічноїекспертизи.
Одним із важливих моментів контролю за якістю харчування дітей в ДНЗ є виконання затвердженого набору продуктів, що реєструється медсестрою в «Журналі обліку виконання натуральних норм харчування». На основі даних цього журналу кожні 10 днів проводиться аналіз, а в разі потреби – корекція харчування.
Медичною сестрою Клубченко О.В.та завгоспом Іськовою Н.О.постійно контролюється прийом продуктів від постачальників, про що свідчить вся наявна документація: сертифікати якості, ветеринарні довідки, експертні висновки щодо якості продуктів харчування. З метою попередження кишково-шлункових захворювань та харчових отруєнь здійснюється контроль за умовами зберігання, дотримання строків реалізації продуктів і технологією приготування їжі. Регулярно проводиться зняття проб їжі, виставляються добові проби. Старша медсестра контролює санітарний стан харчоблоку, дотримання особистої гігієни персоналом, відмічає в журналі здоров’я працівників харчоблоку своєчасність проходження медоглядів, ведеться необхідна документація.
Для організації раціонального харчування дітей на основі перспективного меню та з урахуванням наявності продуктів складалось щоденне меню. Режим харчування у кожній віковій групі дошкільного закладу дотримується. Роздача їжі проводиться згідно з вихідними нормами на кожну дитину. Постійно дотримується питний режим.
Вихователі дотримуються вимог у вихованні культурно-гігієнічних навичок у дітей, помічники вихователів виконували санітарні правила організації харчування в групах.
За харчування дітей у закладі батьки сплачують 60 %, а 40 % плати - за рахунок міського бюджету.
У закладі харчуються діти пільгових категорій:

Діти з малозабезпечених сімей-(кількість змінюється)- 8дітей,(безкоштовно)

діти учасників АТО та учасників бойових дій – 7дітей, (безкоштовно)

Протягом 2016-2017 навчального року спеціалісти санітарно-епідеміологічної служби, відділ освіти та представники міської ради здійснювали контроль за організацією харчування дітей у нашому дошкільному закладі. За результатами перевірок порушень не виявлено.

6. Робота по зміцненню матеріально - технічної бази ДНЗ

Дошкільний навчальний заклад є комунальним закладом, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет. Завдання адміністрації полягає у оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні. Питання господарської роботи є найскладнішим у роботі керівника, так як на вирішення його потрібні кошти .
Фінансово-господарська діяльність закладу здійснюється згідно кошторису, сформованого на початок поточного року Знам`янською міською радою. Фінансові асигнування в основному плануються лише на захищені статті і лише частково на утримання дошкільного закладу.
Дякуючи місцевому самоврядуванню, особисто міському голові Філіпенко С.І., начальнику міського відділу освіти Грековій Л.А. у звітному періоді значно покращилася матеріально-технічна база.

За кошти місцевого бюджету:

• придбано енергозберігаючі лампочки-4100грн
-придбано газонокосилку-2050грн
-Замінено на харчоблоці ножі-800грн
- придбано бойлер на харчоблок на 100 літрі-1900грн
-проведено оплату періодичних видань-2000грн
-придбано принтер-5080грн
-Замінено каструлі на харчоблок на суму -4000грн
- придбано електомясорубку -14600грн
-замінено водяну мержу у групі «Горошина»-400грн
-придбано нову пральну машинку на 8кг-8000грн
-придбано 14 нових двоярусних ліжка з матрасами та подушками
-поремонтовано водяну систему в групі «Ромашка» 280грн
-щомісяца виділялись кошти на придбання:
дезінфікуючих засобів(347грн)
медикаментів(123грн)
канцтовари(170грн)
мило господарче(108грн)
мило рідке(216грн)
порошок пральний(648грн)
сода кальцинована(869грн)
Також вже придбано фарби на суму-6000грн та цементу на- 800грн
Виділено кошти на проект та ремонтні роботи по утепленню фасаду та ліквідаціі тріщини.

Та батьківська спільнота залишається головним спонсором упорядкування групових приміщень, створення затишку та розвивального середовища для своїх малят. Впродовж звітного періоду все, що придбано батьками обов'язково оформляється у відповідну документацію та відображається у бухгалтерському обліку, про що свідчать акти оприходування матеріальних цінностей в централізованій бухгалтерії міського відділу освіти.

За рахунок благодійної допомоги бать:

- відремонтовані павільйони на ігрових майданчиках;
- придбано столи в групу «Калинка»
- в кожній групі придбані ігрові шафи-стінки;
- в групах «Ромашка» та «Калинка» замінено дошки на сучасні та багатофункціональні;
- придбано ролети для музичного залу
-придбано нові іграшки та канцтовари
- частково замінено постільну білизну
Розділ ІІ

1.Результативність навчально-виховного процесу
Дитину оточують кваліфіковані педагоги, медична сестра, які здійснюють постійний моніторинг стану здоров’я дітей, захворюваності, організації раціонального харчування, контроль за виконанням оздоровчих заходів, підтримують інтерес дитини до власного здоров’я.
В зв’язку з процесами модернізації дошкільної освіти великої уваги набуває створення сприятливих умов для розвитку дитини. Цьому сприяє впровадження інноваційних освітніх технологій у навчальний процес, забезпечення педагогічного колективу новою методичною літературою, періодичним підписним виданням, сучасним дидактичним матеріалом. Працюючи над виконанням річних завдань, педагогічний колектив систематично використовував у роботі інтерактивні форми співпраці з дітьми та батьками.
Плануючи роботу своєї вікової групи, вихователь враховує вимоги програм «Дитина » та «Впевнений старт» , план і режим роботи дошкільного закладу, графіки музичних та фізкультурних занять розробляються і затверджуються адміністрацією. У ньому визначається: тривалість сну для кожної вікової групи, загальна тривалість прогулянки протягом дня, норми інтелектуальних та фізичних навантажень.
Навчально-виховний процес у нашому ДНЗ здійснюється відповідно до програм «Дитина» та «Впевнений старт». Рішення про вибір програм обговорено і схвалено педагогічною радою. Основною формою організаційної роботи навчальної діяльності дітей дошкільного віку у нашому ДНЗ залишаються заняття з різних видів діяльності. У дошкільному закладі вихователі проводять заняття індивідуальної та групової форми організації, тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, підсумкові. Тривалість занять для дітей раннього віку – 10-15хв.; молодшого дошкільного віку – 15-20хв.; старшого віку – 25-30хв.

Під час складання розкладу занять ми додержувалися вимог Методичного листа МОН України від 10.06.2009року №1/9-393 «Організація освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах», лист МОН України від 03.07.2009року «Планування роботи в дошкільних навчальних закладах» та програми «Дитина», враховуючи домінуюче навантаження на дитину, передбачене раціональне чергування видів діяльності, доцільне використання місць для проведення занять. Складаючи розклад занять, ми планували заняття переважно у першій половині дня. Освітній процес організований за такими пріоритетними напрямками: фізкультурно-оздоровчий та художньо-естетичний.



2.Робота з батьками та громадськістю

Наш дошкільний навчальний заклад протягом багатьох років проводить планомірну цілеспрямовану роботу з батьками. У роботі з батьками вирішуються наступні завдання:
1. Вивчення та узагальнення кращого досвіду сімейного виховання.
2. Залучення батьків до участі в житті дитячого садка через пошук і впровадження найбільш ефективних форм роботи.
На початку навчального року в кожній віковій групі проходять групові збори, на яких батьків знайомлять із завданнями виховання і навчання дітей на даний навчальний рік.
Пропаганда педагогічних знань ведеться через систему наочної агітації. У групах оформлені “Куточки для батьків”, де містяться консультації по всіх розділах програми, з питань оздоровлення та виховання дітей. У спеціальних папках є добірка методичних рекомендацій для батьків, складених педагогами ДНЗ.
З питань збереження та зміцнення здоров’я дітей оформлені спеціальні “Куточки здоров’я”, де батьки можуть отримати всю цікаву для них інформацію з питань оздоровлення дітей.
Протягом року завідувачем, старшою медсестрою, вихователями проводяться індивідуальні консультації з батьками.
Вихователі дошкільних груп при складанні календарного планування на початку кожного місяця прописують роботу з батьками, де вказують теми індивідуальних і групових консультацій, тематику наочної інформації, роботу з батьківським комітетом.
Для забезпечення найбільшої ефективності роботи з батьками на новий навчальний рік проводиться анкетування в усіх групах з метою виявлення найбільш прийнятних і ефективних форм роботи з батьківською громадськістю.
Цілеспрямовано ведеться робота з батьками старших груп до школи. Проводяться індивідуальні бесіди всіх фахівців дитячого саду з кожним з батьків, збори спільно з учителями початкових класів, систематично оновлюється наочна інформація.
Батьки беруть активну участь у створенні належних умов перебування дітей у дошкільному закладі.

2.Безпека життєдіяльності та охорона праці
Згідно із Законом України «Про охорону праці» та наказу №4 від 11.01.2010 року у дошкільному закладі здійснюється робота з охорони праці і техніки безпеки, призначені відповідальні з питань охорони праці. Робота забезпечення безпеки життєдіяльності дошкільного закладу та учасників навчально-виховного процесу здійснюється згідно з нормативною базою та заходів безпеки праці. За період роботи дошкільного закладу нещасних випадків з дітьми під час навчально-виховної роботи і робітниками на робочому місці не відбувалося. Колектив бере участь у розробці та обговоренні комплексних планів щодо покращення умов праці, санітарно-оздоровчих заходів, охорони довкілля і вживає заходів щодо їх виконання. Адміністрація організовувала нормальні умови для праці та навчально-виховної діяльності членів трудового колективу. При складанні річного плану роботи плануються заходи щодо організації роботи з охорони праці, збереження життя, здоров’я дітей і працівників, попередження дитячого і дорослого травматизму.
Забезпечено проведення первинного, періодичного та інших видів інструкцій з техніки безпеки. Відповідно до ГОСТ 12.04.79р. не допускаються до роботи працівники, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Організовано проводиться при прийомі на роботу і періодичні (двічі на рік) медичні огляди працівників.
Робота педагогічного колективу та всіх працівників ДНЗ щодо профілактики дитячого травматизму будується на базовому компоненті дошкільної освіти в Україні та програм розвитку дитини дошкільного віку «Дитина » та «Впевнений старт», які спрямовують роботу педагогів на формування у дошкільників певної життєвої позиції, елементарної життєвої компетентності. Ми вважаємо, що тільки систематична робота з дітьми щодо безпеки життєдіяльності може виробити в дитячій свідомості стереотипи безпеки в життєвому середовищі. Тому робота нашого ДНЗ з профілактики дитячого травматизму має такі завдання:
- Поліпшення якості навчально-виховної роботи з дітьми щодо питань особистої безпеки та захисту життя;
- Удосконалення теоретичних знань та практичних навичок вихователів щодо формування у дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я та життя;
- Пропагування здорового способу життя серед дітей та батьків.

Протипожежна безпека у дошкільному навчальному закладі посідає важливе місце в організації всієї роботи з охорони праці. Розроблено плани евакуації дітей на випадок пожежі, призначено відповідальних осіб. Проводяться евакуаційні заходи на випадок виникнення пожеж, тиждень пожежної безпеки згідно з наказом по ДНЗ. Участь у «Тижні безпеки» беруть не тільки діти, педагоги, але й усі працівники ДНЗ та батьки дітей.
Для проведення якісної роботи з дітьми по БЖД методичний кабінет забезпечений наочним матеріалом: "Основи здоров’я " , "Виконуй правила пожежної безпеки" , "На вулицях міста" , "Я в біду не попаду". В групах створені куточки по БЖД, підібрані дидактичні та сюжетно-рольові ігри для актуалізації знань дітей. 2 рази на рік діти проходять тестування з цього питання. В ДНЗ розміщено куточок практичних дій для закріплення правил поведінки в надзвичайних ситуаціях.
У дошкільному закладі організовано з дітьми тренувальну гру-евакуацію на випадок пожежної безпеки із залученням спеціалістів – представників місцевих рятувальних служб та узагальнила знання малюків про дії в екстремальних ситуаціях, відпрацювала евакуацію дітей та персоналу дитсадка при виникненні пожежі.
Тема безпеки життя дитини невичерпна, вона не обмежена Тижнем, а повинна звучати постійно. І ті зерна знань, умінь, навичок, які закладаються сьогодні, обов’язково знадобляться в майбутньому.
Тому в наступному навчальному році необхідно спрямувати роботу на:
- доповнення розвивального середовища;
- покращення організації ігрових осередків, придбання сучасних ігор, іграшок, поновити дидактичний матеріал згідно програм «Дитина» та «Впевнений старт»;
- підвищення ролі вихователя в організації діяльності дітей.
Головним є те, що дошкільний заклад прагне бути тим місцем, де діти завжди можуть фізично розвиватись, зміцнювати здоров’я, реалізувати свої здібності, товаришувати весело і щасливо жити.
Я особисто та діти ДНЗ «Козачок» щиро вдячні Вам за те, що Ви - люди не байдужі, що Вас цікавить кожна прожита дитиною хвилина в нашому дошкільному закладі.Завдяки Вашій турботі діти зростають здоровими та щасливими.

Нехай множаться Ваші гаразди вдома ,

Нехай збуваються Ваші заповітні мрії

доброго Вам здоров’я, невичерпної

енергії, злагоди і достатку в рідній оселі.

Сподіваюсь на подальшу співпрацю з колективом, батьками.

Дякую за увагу!!

Переглядів: 50 | Додав: svetlanadovgalevskaya | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]